مجله تفریحی ، مجله سرگرمی ، تفریحی و سرگرمی ، مجله اینترنتی ، تبلیغات در مجله اینترنتی

آیسام اخبار بازی های رایانه ایکوانتیک بریک بازی های کوتاه‌تری خلق می‌کند!
شناسه خبر :171920
یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸
91
 

آیسام به نقل از رسانه کلیک – دیوید کیج، موسس و مدیر ارشد استودیوی کوانتیک بریک طی گفت و گو با وب سایت OnlySp به علاقه شخصی خود درباره ساخت بازی های داستانی کوتاه اشاره کرد. استودیوی کوانتیک بریک و مدیر اجرایی آن یعنی آقای دیوید کیج (David Cage) از جمله بازی سازان بااستعداد و […]


آیسام به نقل از رسانه کلیک – دیوید کیج، موسس و مدیر ارشد استودیوی کوانتیک بریک طی گفت و گو با وب سایت OnlySp به علاقه شخصی خود درباره ساخت بازی های داستانی کوتاه اشاره کرد.

استودیوی کوانتیک بریک و مدیر اجرایی آن یعنی آقای دیوید کیج (David Cage) از جمله بازی سازان بااستعداد و مطرح دنیا به شمار می رود که همواره در خلوت خود دست به توسعه بازی های داستان محور می زند و خوب یا بد، تاکنون ارتباطی با بخش چندنفره آنلاین برقرار نکرده است. همین موضوع باعث شده تا به امروز میزبان آثار داستانی بی نظیری همچون Heavy Rain و Beyond: Two Souls از سوی این استودیو باشیم که با روایت حوادث جالب، ذهن شماری از بازیکنان را درگیر خود کرده اند.

از طرفی، چند وقتی است که کوانتیک بریک از انتشار بازی های خود به صورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن دست کشیده و از این پس آثار این استودیو روی سایر پلتفرم ها نظیر پی سی نیز منتشر می شود. در پی این امر، هم اکنون بسیاری از بازیکنان بی صبرانه منتظر پروژه های بعدی آقای دیوید کیج هستند تا با داستان های عمیق این بازی ساز مشهور همراه شوند.

در همین رابطه، وب سایت OnlySP چندی پیش مصاحبه ای را با محوریت پروژه های جدید کوانتیک بریک با آقای دیوید کیج ترتیب داد که در جریان این گفت و گو اطلاعات اندکی در خصوص آثار بعدی این استودیو به اشتراک گذاشته شد که شاید کمی تعجب آمیز باشد! بر اساس این صحبت ها، به نظر می رسد که بازی های بعدی آقای کیج هرچند که دوباره به صورت خطی و داستانی دنبال می شوند، اما ظاهرا دیگر طولانی و بلند مدت نخواهند بود.

دیوید کیج در جریان این مصاحبه رسما اعلام کرد که شخصا علاقه زیادی به ساخت بازی های داستان محور کوتاهی دارد که با استفاده از یک سری فرمت ها و قالب های متنوع، سعی در تحقق این هدف خواهد داشت. البته، او مدعی است که ساخت چنین آثار کوتاهی به همین سادگی نیست و تنها زمانی به سراغ توسعه عناوین کوتاهی می رود که داستان مهیج و جالبی برای روایت در اختیار داشته باشد.

وی در این باره می گوید:

ما قصد داریم در آینده از فرمت های گوناگون در توسعه عناوین ویدیویی خود استفاده کنیم. ساخت بازی های داستان محور خطی طولانی مطابق سلیقه و خواسته هواداران ماست. با این وجود، من شخصا علاقه دارم که بازی های کوتاه تری نیز خلق کنم. هرچند، برای تحقق این هدف به یک سری ابزار و ایده های مناسب نیاز داریم، چرا که بسیاری از بازی ها به خاطر ارائه چنین تجربه مشابهی شکست خورده اند. از این رو، ما زمانی به سراغ ساخت چنین بازی های کوتاهی می رویم که داستان جذاب و درگیرکننده ای برای روایت در اختیار داشته باشیم.

گفتنی است؛ بازی Detroit: Become Human به عنوان جدیدترین پروژه استودیوی کوانتیک بریک در حال حاضر روی کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. این عنوان در ادامه سال جاری روی پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نیز منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز خبری از عرضه بازی روی کنسول ایکس باکس وان نیست.

مجله تفریحی و سرگرمی آیسام

 
برچسب ها:
  • هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

      با عضویت در کانال تلگرامی ما علاوه بر دریافت خلاصه ای از بهترین خبرها ، ما را حمایت کنید عضویت
      +