مجله تفریحی ، مجله سرگرمی ، تفریحی و سرگرمی ، مجله اینترنتی ، تبلیغات در مجله اینترنتی

آیسام آشپزییک سوپ چربی سوز و خوش طعم
شناسه خبر :184189
سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸
85
 

در این رژیم که معمولا” ۷ روزه است شما می‌توانید هرچقدر می‌خواهید از این سوپ بخورید. اما این سوپ چربی سوز مفید را می‌توانید در کنار رژیم‌های غذایی کم کالری دیگر هم استفاده کنید و از مزایای آن بهرمند شوید. مواد لازم: کلم یک عدد پیاز سبز ۶ عدد کرفس یک دسته فلفل سبز ۲ […]


در این رژیم که معمولا” ۷ روزه است شما می‌توانید هرچقدر می‌خواهید از این سوپ بخورید. اما این سوپ چربی سوز مفید را می‌توانید در کنار رژیم‌های غذایی کم کالری دیگر هم استفاده کنید و از مزایای آن بهرمند شوید.

مواد لازم:
کلم یک عدد
پیاز سبز ۶ عدد
کرفس یک دسته
فلفل سبز ۲ عدد
دو قوطی گوجه خرد شده یا ۸۰۰ گرم گوجه فرنگی تازه
آب ۸ فنجان
نمک و فلفل به مقدار لازم
پودر سیر (اختیاری) به مقدار لازم

طرز تهیه:
کلم، پیاز‌ها، کرفس‌ها و فلفل‌ها را خرد کنید و آن‌ها را داخل قابلمه بریزید.
این سبزیجات را با حرارت ملایم حدود ۵ دقیقه بپزید و سپس گوجه فرنگی‌ها را اضافه کنید و مواد را بهم بزنید.
حالا ۸ فنجان آب را داخل قابلمه بریزید بطوریکه روی سبزیجات را کاملا” بپوشاند و حرارت را زیاد کنید تا آب بجوشد.

بعد از اینکه آب بجوش آمد حرارت را کم کنید و درب قابلمه را بگذارید. سوپ شما بعد از ۳۰ دقیقه آمده خوردن است، اما اگر می‌خواهید طعم بهتری داشته باشید بهتر است حدود دو ساعت روی شعله بسیار کم بماند.
قبل از سرو کردن سوپ کمی نمک و فلفل و یک دوم قاشق چایخوری پودر سیر به آن بیفزایید.

نکته:‌
می‌توانید این سوپ را در فریزر نگهداری کنید تا در وعده‌های دیگر هم از آن استفاده کنید
از رژیم سوپ کلم بیشتر از یک هفته استفاده نکنید، زیرا ممکن است بدنتان دچار کمبود مواد مغذی شود.

 
 
منبع:بیتوته

مجله تفریحی و سرگرمی آیسام

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    با عضویت در کانال تلگرامی ما علاوه بر دریافت خلاصه ای از بهترین خبرها ، ما را حمایت کنید عضویت
    +